Kundservice

Vanliga frågor

  • Erbjuder ni e-faktura?
    Ja! Nu kan du som kund välja e-faktura. Läs mer om detta och andra betalalternativ här; https://verbal.se/betala/
  • Hur spärrar jag mitt nummer?
    Om du vill spärra ditt eller någon av dina anställdas abonnemang, kan du som har rättighet "administratör" göra det i vår app ”Verbal”. Du kan även ringa till oss på kundservice om du behöver hjälp 0771 400 100.
  • Vad gör jag om jag förlorat min PIN- eller PUK-kod?
    Du hittar din PIN-och PUK-kod i vår app "Verbal", eller på pappret där ditt SIM-kort levererades. Kontakta oss på kundservice om du behöver ytterligare hjälp!
  • Var hittar jag mina fakturor och samtalsspecifikationer? 
    Du kan få din faktura via mail, post eller som e-faktura. Du kan även hitta den i vår app ”Verbal” eller via inloggat läge "Mina sidor" på verbal.se. I appen hittar du med administratör-rättigheter även samtalsspecifikationer.
Se fler frågor och svar här

Våra olika betalsätt

Vill du få fakturorna som e-faktura eller betala via autogiro?

Vill du chatta med oss?

Hämta appen så
hjälper vi dig
i chatten

Behöver du hjälp
med din
Safekidklocka?

Verbal har endast hand
om abonnemanget för
klockan. Behöver ni hjälp
med klockan kontaktar
ni Safekid direkt

Om du behöver hjälp med något kan du
alltid nå oss via chatten i vår app, ringa
oss mellan 08:30-17:00 Helgfria
vardagar eller maila oss.

0771 400 100

kundservice@verbal.se