Här hittar du svar på vanliga frågor
Vanliga frågor
- Hur spärrar jag mitt nummer?Om du vill spärra ditt eller någon av dina anställdas abonnemang, kan du som har rättighet "administratör" göra det i vår app ”Verbal”. Du kan även ringa till oss på kundservice om du behöver hjälp 0771 400 100.
- Vad gör jag om jag förlorat min PIN- eller PUK-kod?Du hittar din PIN-och PUK-kod i vår app "Verbal", eller på pappret där ditt SIM-kort levererades. Kontakta oss på kundservice om du behöver ytterligare hjälp!
- Var hittar jag mina fakturor och samtalsspecifikationer? Du kan få din fakturan via mail eller post. Du kan även hitta den i vår app ”Verbal” eller via inloggat läge "Mina sidor" på verbal.se. I appen hittar du med administratör-rättigheter även samtalsspecifikationer.
Kontakta oss
Verbal AB
Hästholmsvägen 28, plan 4
Box 2024
131 02 Nacka
Hästholmsvägen 28, plan 4
Box 2024
131 02 Nacka
Behöver du komma i kontakt med vår kundservice? Chatta med oss i appen, ring på 0771 400 100 (08:30-17:00 Helgfria vardagar) eller maila kundservice@verbal.se.