Här hittar du svar på vanliga frågor

Vanliga frågor

  • Erbjuder ni e-faktura?
    Ja! Nu kan du som kund välja e-faktura. Läs mer om detta och andra betalalternativ här; https://verbal.se/betala/
  • Hur spärrar jag mitt nummer?
    Om du vill spärra ditt eller någon av dina anställdas abonnemang, kan du som har rättighet "administratör" göra det i vår app ”Verbal”. Du kan även ringa till oss på kundservice om du behöver hjälp 0771 400 100.
  • Vad gör jag om jag förlorat min PIN- eller PUK-kod?
    Du hittar din PIN-och PUK-kod i vår app "Verbal", eller på pappret där ditt SIM-kort levererades. Kontakta oss på kundservice om du behöver ytterligare hjälp!
  • Var hittar jag mina fakturor och samtalsspecifikationer? 
    Du kan få din faktura via mail, post eller som e-faktura. Du kan även hitta den i vår app ”Verbal” eller via inloggat läge "Mina sidor" på verbal.se. I appen hittar du med administratör-rättigheter även samtalsspecifikationer.
Se fler frågor och svar här

Kontakta oss

Verbal AB
Hästholmsvägen 28, plan 4
Box 2024
131 02 Nacka

Vill du välja ett annat betalsätt än det du har idag? Läs mer här!

Behöver du komma i kontakt med vår kundservice? Chatta med oss i appen, ring på 0771 400 100 (08:30-17:00 Helgfria vardagar) eller maila kundservice@verbal.se.